Якщо запитаєте в дошкільнят, чи подобається їм музика, найчастішою буде відповідь «так». Чому ж діти інколи нудьгують, коли їм умикають класику? Певно, є протиріччя між тим, чого вони очікують від звукового мистецтва, і тим, що їм пропонують. Діти за природою непосидючі, допитливі. Тож на своїх  музичних заняттях  дозволяємо їм бути такими і під час слухання!   Аби зробити цей процес не лише цікавим, а й ефективним, останнім часом звертаємося до методики ізраїльського педагога       Батії Штраус. Узявши до озброєння цю методику, музичний керівник може адаптувати до дитячого сприймання твори різних жанрів, стилів, розвивати в дітей уяву за допомогою «гри» на уявних інструментах, поєднувати слово, рух і елементарне музикування  — практикувати методику К.Орфа, заохочувати дітей до творчої активності. Активне слухання музики є своєрідною забавою для дітлахів, яка допомагає їм здобути новий музичний досвід.