Дошкільнята — природжені дослідники. І тому підтвердження — їх допитливість, постійне прагнення до експерименту, бажання самостійно знаходити рішення в проблемній ситуації. Для цього ми приділяємо більше уваги проведенню з дітьми спостережень і експериментів з об’єктами живої і неживої природи. Зокрема нещодавно на заняттях ми спостерігали за властивостями води, повітря, рослин, фруків.
Досліди сприяють формуванню в дітей пізнавального інтересу до природи, розвиткові спостережливості, мисленнєвої діяльності, усвідомленню причинно-наслідкових зв’язків, інтелектуальному розвитку.
Отримуючи необхідні знання з екологічного виховання діти ростуть чуйними, добрими, милосердними, гуманно ставляться до всього живого.