Діти — природжені конструктори, дослідники і винахідники. Ці, закладені природою задатки найшвидше реалізуються й удосконалюються у конструюванні. Адже саме у цьому виді діяльності діти мають необмежену можливість вигадувати і створювати свої побудови, конструкції, проявляючи зацікавленість, кмітливість і творчість. Вони на власному досвіді пізнають конструктивні властивості окремих деталей. Можливості їх з'єднання, комбінування, оформлення. При цьому кожна дитина творить як дизайнер, засвоюючи під час творчого конструювання закони гармонії і краси.

У педагогіці ЛЕГО – технологія цікава тим, що, використовуючись на інтегративних засадах, вона дозволяє забезпечити єдність виховних, розвиваючих і навчальних цілей і завдань процесу освіти дошкільнят. ЛЕГО – конструювання – це не тільки практична творча діяльність, але і розвиток розумових здібностей, що проявляється в інших видах діяльності: мовленнєвій, ігровій, образотворчій. Це також виховання соціально активної особистості з високим ступенем свободи мислення, розвиток самостійності, здатності дітей вирішувати будь-які завдання творчо. ЛЕГО – технологія, безперечно, претендує називатися інтерактивною педагогічною технологією, так як стимулює пізнавальну діяльність дошкільників.

img_0376 img_0377

img_0385

Джерело інформації http://vedmedyk-umka.com.ua/lego-tekhnologii/