Матеріали Педагогічної ради на тему «Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми через проведення соціальних ігор » . 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

педагогічної ради від 15.03.2017 року з методичної проблеми «Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми через проведення

соціальних ігор»

 

1.Про виконання рішень педагогічної ради від 23.11.2016 року, протокол № 6. Доповідач: Горденко Л.О.

 2.Про формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми через проведення  соціальних ігор. Доповідач: Горденко Л.О.

3. Про соціальні ігри  як інструмент розвитку навичок спілкування і співпраці у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Інформація з досвіду роботи: Давидова І.О., Ігнатенко М.В. Желєзняк С.О., Пелішенко А.А.

4. Про розвиток навичок спілкування і ефективної взаємодії з однолітками та  дорослими людьми  у вихованців комплексу(моніторингове дослідження)

Інформація: Куділь І.М.

5. Про соціальні ігри в родинному колі з досвіду роботи

Інформація з досвіду роботи: Коноваленко М.О.

6. Практична частина з елементами інтервізії:

6. 1. Про технологію інтегральної взаємодії учасників освітнього процесу в НВК щодо формування у вихованців навички спілкування і ефективної взаємодії з однолітками та дорослими людьми.

Тренінг: Куділь І.М.

7. Про рішення  педагогічної ради від 15.03.2017 з методичної проблеми «Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми через проведення  соціальних ігор »

Доповідач: Горденко Л.О.

Виконання рішень педагогічної ради від 23.11.2016 року, протокол №6

План проведення

Педрада хід 

Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми

Моніторингове дослідження розвитку навичок спілкування і взаємодії дітей з однолітками та дорослими людьми

 

Технологія  проведення інтервізії

 

Соціальні ігри як інструмент розвитку навичок спілкування і співпраці дітей дошкільного віку

 

Соціальні ігри як інструмент розвитку навичок спілкування і взаємодії дітей під час опанування англійськоїю мовою

 

Соціоігри з дітьми компенсуючої групи з розвитку навичок спілкування

 

Соціальні ігри у родинному колі