Поряд з ігровою діяльністю ефективним чинником усебічного розвитку дошкільника є праця. Посильні й правильно організовані трудові завдання задовольняють прагнення дітей до самостійності, виховують наполегливість, упевненість у собі та інтерес до освоєння нових видів діяльності.

Господарсько-побутова праця спрямована на дотримання чисто­ти і порядку в приміщенні, на ділянці, допомогу дорослим під час ор­ганізації побутових процесів. Вона пронизує повсякденне життя ді­тей у дошкільному закладі й удома, забезпечує необхідний комфорт, хоча її результати не такі помітні, як в інших видах практичної діяль­ності. Господарсько-побутова праця сприяє вихованню в дітей береж­ливого, заощадливого ставлення до речей, прагнення їх раціонально використовувати, уміння помічати безлад і готовність його усувати.

Саме праця в природі передбачає трудову діяльність з об'єктами природи на городі, у квітнику, в садку, куточку живої природи.

Наші розумники разом із вихователями на прогулянці ніколи не сумують. Після спостережень, рухливих ігор, хороводів чи сюжетно-рольових ігор, ми завжди знаходимо час для господарчої праці.  Дітки  залюбки  та  часто  з  власної  ініціативи  займаються  посильною працею.

IMG_20171023_111213 IMG_20171023_110658 IMG_20171023_111035 

IMG_20171023_110642 IMG_20171017_111630 IMG_20171017_111259