«Діти не люблять іграшок нерухомих, закінчених, яких вони не можуть змінити за своєю фантазією.Краща іграшка для дитини та, яку вона може змусити змінитись найрізноманітнішим чином для маленьких дітей найкраща іграшка – купа піску». К.Д.Ушинський.

   Ігри з піском є ефективним засобом всебічного розвитку дітей у цілому і творчих здібностей зокрема. Багаторічна практика свідчить, що ігри з піском позитивно впливають на емоційне благополуччя дітей. А з огляду на те, що це найулюбленіші ігри дітей, ми, дорослі, повинні максимально використовувати їх з розвивальною, навчальною та корекційною метою.

    Сьогодні дуже популярним став метод sandplay, що з англійської дослівно означає «пісочна гра». Власне, це той метод, завдяки якому дитина з піску і невеличких фігурок будує свій індивідуальний і неповторний світ у мініатюрі. Граючись, вона виражає на піску те, що спонтанно виникає в її свідомості.

    Ігри з піском дають дитині змогу відчути себе впевненою і вмілою: вона створює нове, не боїться ламати старе і щось змінювати. У пісочниці створено оптимальні умови для розвитку творчого потенціалу дитини, активізації її просторової уяви, образно-логічного мислення, тренування дрібної моторики рук. У процесі колективних ігор дитина усвідомлює морально-етичні норми, у неї формується гармонійний образ світу. Дорослі можуть бути впевнені: якщо у дитячому пісочному господарстві все спокійно, то й на душі у дитини спокій і гармонія.

   У роботі педагоги використовують пісок як основний матеріал для розвитку творчості дітей. Організовуючи ігри з піском, слід дотримуватися таких правил:

Ø максимально заохочувати творчий підхід і фантазію;
Ø повністю виключати негативну оцінку як дій дітей, так і результатів їхньої діяльності.

   Додаткову інформацію з даної теми можно переглянути: bilatserkva-dnz28.edukit.kiev.ua

    Підготувала вихователь: Денисенко Д.П.