На цьому тижні  наші розумники розглядали тему «Книга наш друг і порадник».  Діти виконували різні завдання із друкованою основою: «Відгадай героя», «Негативний — позитивний герой»; грали у різні дидактичні ігри: » Чого не вистачає в казці», «Буває — не буває», «Що зайве у книзі»; мовні ігри: «Закінчи казку», «Хто у книжечці живе», «Хто до нас із казки завітав», «Для чого потрібна книга». Будували й конструювали з іграшкового матеріалу: «Друкарня», «Полички для книг», «Друкарський станок» та інше…

       У четвер  діти старшої групи спробували уявити себе на місці автора, зобразивши оповідання Василя Сухомлинського «Осінь принесла золотисті стрічки» на папері схематичним малюнком. Розумники уважно  прослухали оповідання та спробували по-етапно  відобразити почуте.

    Метод  мнемотехніки дітям старшої групи вже знайомий, тому вони знали, як схемами-малюнками можна зобразити  зміст оповідання. Це дає можливість розвивати слухову та зорову увагу,  пам'ять та дрібну моторику пальців рук.

      Після того, як діти намалювали схеми-малюнки, вони спробували переказати оповідання близько за змістом. Метод мнемотехніки дає змогу розвивати зв'язне мовлення дітей.

       Всі розумнички на протязі всього тижня старанно та з цікавістю відносились до завдань вихователів.

IMG_20171026_095715 IMG_20171026_101840 IMG_20171026_101848IMG_20171026_101824IMG_20171026_102025 IMG_20171026_102116IMG_20171026_102240 IMG_20171026_102453IMG_20171026_102600IMG_20171026_102821 IMG_20171026_102824IMG_20171029_122915 IMG_20171029_123059IMG_20171029_123157 IMG_20171029_123240

Василь Сухомлинський 

(оповідання)

«Осінь принесла золотисті стрічки»

     Ростуть над ставком дві берези. Стрункі, високі, білокорі. Опустили берези зелені коси. Віє вітер, розчісує їх. Тихо шелестять листям берези. То вони про щось розмовляють.
      Однієї ночі стало холодно. На траві заблищали білі кристалики льоду. Прийшла до беріз осінь. Принесла їм золотисті стрічки. Вплели берези стрічки в зелені коси. Зійшло сонце. Розтопило кристалики льоду. Подивилося сонце на берези й не впізнало їх — у зелених косах золоті стрічки. Сміється сонечко, а берези сумують.