Зростаємо дужими:

  • знає про гігієну тіла
  • самостійно роздягатися і одягатися
  • застібає ґудзики
  • зашнуровує черевички
  • складає свої речі
  • дотримується правил поведінки за столом
  • зберігає правильну поставу
  • зберігає стійке положення тіла
  • зберігає правильну поставу
  • орієнтується  у просторі
  • співвідносить рухи з предметами  оточення
  • змінює напрям за сигналом
  • знає будову власного тіла

Мова радна,слово рідне:

  • Відповідає на запитання  
  • Звертається із запитанням до дорослих та однолітків
  • Використовує  різну інтонацію,відмінкові форми.
  • Робить  елементарні висновки та узагальнення
  • Володіє  правильною вимовою всіх звуків (крім ж,ч,ш,р)

Художня література.

  • Впізнає і розуміє знайомі зразки малих фольклорних форм
  • Відтворюває  зміст добре відомих художніх творів.
  • Бере  участь у іграх-драматизаціях.

Дитина у довкіллі.

  • Позитивне ставлення до дошкільного навчального закладу.
  • Довіряє працівникам дитячого садочка.
  • Радо спілкується з медичною сестрою та лікарем.
  • Виявляє самостійність у самообслуговуванні.

Граючись, зростаємо

  • Проявляє самостійність під час гри.
  • Виконує низку послідовність дій.
  • Виявляє  найпростіші форми рольової поведінки 

Віконечко в природу

  • Виявляє інтерес до спостереження, експериментування, ігор.
  • Знає властивості піску,води,снігу, ґрунту. 
  • Розуміє відмінність живого від рукотворного (іграшка).
  • Розрізняє погоду у різні сезони

Математична скарбничка

  • Виділяє  у навколишньому багато предметів і один.
  • Розуміє значення слів багато,мало, один,два, три.
  • Використовує у грі різні за величиною предмети  (великі-маленькі) 
  • Виконує такі дії: показує,знаходить,подає,ховає.
  • Визначає місця розташування предметів (вгорі,внизу)
  • Орієнтується  щодо просторових уявлень (на, під,в)
  • Орієнтуються в напрямку (до мне та від мене)
  • Виявляє інтерес до відмінностей між світлою (день) і темною (ніч) частиною доби
  • Групурує та впорядковуває предмети,іграшки за однією ознакою (величина,кількість,форма)

Чарівні фарби і талановиті пальчики.

  • Орієнтується на площині аркушу паперу
  • Сприймає  на дотик пальчиком та розрізняє фактуру на предметів (гладенька,блискуча, оксамитова)
  • Використовує   елементарні способи зображення на папері: лінії,плями,мазки
  • Знає назви матеріалів та інструментів(фарби,пензлики, олівці, папір, клей, глина)
  • Виділяє форму, розмір, просторове співвідношення предметів
  • Створює  найпростіші композиції

Будуємо, майструємо, творимо

  • Правильно називає будівельний матеріал
  • Виконує  будівлі з різних деталей будівельного матеріалу самостійно,за зразком, показом виконання, 
  • словесною вказівкою.
  • Уміє прибирати  матеріал на місце

Очка бачать,вушка чують.

  • Виявляє інтерес до дій з предметами та іграшками; бажання обстежити їх.
  • Має  уявлення про колір,форму,величину.

Діти, які потребують особливої уваги

  • Знаходить себе  на фотографіях. 
  • Говорить про себе у першій особі. 
  • Виконує  послідовність дій за інструкцією

Діти з особливими освітніми проблемами.

  • Знає власне ім’я, імена батьків, вихователів.
  • Розрізняє чотири кольори
  • За  словесною інструкцією обирає малюнки або предмети.
  • Встановлює  найпростіші умовно-наслідкові зв’язки.
  • Використовує  речення з трьох і більше слів.

Інформація взята з програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина»