Шановні батьки, учні!  Карантин продовжується з 25.01.2016 по 31.01.2016.

Для кращого засвоєння нових  тем з навчальних предметів пропоную  повторювати раніше пройдений навчальний матеріал.

                                                      26.01.2016

До Вашої уваги вправи на повторення з предмету «Математика»:

  1. Повтори правило: Що називається множенням?

Множення – це додавання однакових доданків.

Наприклад: 7+7+7+7 = 7 ∙ 4

                      8+8+8= 8 ∙ 3

                      16+16=16∙2

  1. Виконай завдання.

Заміни додавання множенням.

9+9+9+9+9+9+9=

18+18+18=

4+4+4+4+4=

5+5+5+5+5+5=

Заміни множення додаванням.

4∙6=                      8∙5=                

5∙4=                      6∙7=

  1. Розвяжи задачі.  

1.

У двох коробках по вісім олівців. Скільки всього олівців?

                             2.

Бджола Майя за літо назбирала  17 кг липового меду і 23 кг квіткового. А Віллі назбирав 21 кг акацієвого меду і 16 кг гречаного. Хто назбирав меду більше і на скільки?

                   Відповіді  до завдань:

 9+9+9+9+9+9+9= 9∙7

18+18+18=18∙3

4+4+4+4+4=4∙5

5+5+5+5+5+5=5∙6

4∙6=4+4+4+4+4+4                        8∙5=8+8+8+8+8                     

5∙4=5+5+5+5                               6∙7=6+6+6+6+6+6+6

Задача №1

1 кор. —  8 ол.

2 кор. — ? ол.

                       Розв’язання

8+8=16 (ол.)

або

8∙2=16 (ол.)

Відповідь: всього 16 олівців.

Задача №2

                  Майя — 17 кг лип. меду і 23 кг квіт.меду

                                                                            порівняльна дужка та  питання:  на скільки більше?

                   Віллі — 21 кг ак. меду і 16 кг греч. меду

Розв’язання

  1. 17+23=40 (кг)- зібрала Майя;
  2. 21+16=37 (кг)-зібрав Віллі;
  3. 40-37=3 (кг).

Відповідь: Майя назбирала  на 3 кг меду більше, ніж Віллі.

Р.S.: Можна давати завдання учням  на власний розсуд

 

До Вашої уваги вправи на повторення з предмету «Українська мова»:

1.Повторити правила по темі «Речення».

Дати відповіді на запитання:

 *Що називається реченням?

*Які види речення ви знаєте?

*Яке речення називається розповідним?(навести приклад).

*Яке речення називається питальним?(навести приклад).

*Яке речення називається  спонукальним?(навести приклад).

*Коли в кінці розповідних та спонукальних реченнях ставиться знак оклику?

2.Виконати завдання.

                                   №1

Прочитай речення. Утвори питальні речення з розповідних спираючись на виділені слова.

Наприклад: Андрійко прочитав цікаву книжку. Хто прочитав цікаву книжку?

             Лежить на вишитій скатертині рум’яна хлібинаСніжинки весело виблискують на сонці. По долинах і горах ходить зимонька-зима.

                                   №2

Прочитай речення. Перебудуй подані речення у спонукальні зі звертаннями за зразком.

Зразок: Оксана грає на скрипці. Оксано, грай на скрипці!

             Донечка допомагає матусі. Сашко вийшов до дошки і розв’язав задачу.

Р.S.: Можна давати завдання учням  на власний розсуд.

 

До Вашої уваги  завдання з предмету «Літературне читання»:

По книзі «Літературне читання» виразно прочитати  та дати відповіді на запитання до текстів, які розміщені на с. 63-65.

По книзі «Перлинка» виразно прочитати та дати відповіді на запитання до віршованих текстів, які розміщені на с.54-55.

По книзі «Найкраще» прочитати та дати відповіді на запитання до текстів, які розміщені на с.137-139.

 Якщо виникли  складнощі, ви можете через сайт  або по телефону задавати запитання і я готова надати консультації. Працюю  щоденно у закладі з 9.00 до13.30.