Дата проведення Тема засідання Керівник
01.10.2014 Інтеграція  LEGO – конструювання в освітній процес. Конструктор  LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації Вихователь – методист
08.10.2014 Розвиток контруктивних здібностей дітей за допомогою конструкторів  LEGO. Логіко-математичний розвиток засобами  LEGO конструювання.
15.10.2014 Поєднання казки з  LEGO конструюванням
Практичний

психолог

22.10.2014 Навчаємо презентувати  LEGO- моделі Вихователь – методист

РЕКОМЕНДАЦІЇ

  1. Придбати необхідну кількість наборів LEGO-конструктору для дітей групи.
  2. Розробити перспективний план роботи з LEGO-конструювання за блочно-тематичним плануванням у кожній віковій групі.
  3. Навчати  дітей  грати з  LEGO – конструктором за таким  алгоритмом:

Крок 1.

Ознайомлення дітей з  LEGO – конструктором: зовнішній вигляд конструктора, колір деталей, ємкість для зберігання, догляд за конструктором, правилами ігор з LEGO – конструктором.

Крок 2.

Навчаємо дітей створювати конструкції за показом вихователя та за зразком, раніше побудованим педагогом.

Крок 3.

Пропонуємо самостійно сконструювати нескладні моделі з цеглинок, пластин, деталей за зразком, показом вихователя, за картинкою, схемою послідовних дій, за власним задумом.

Крок 4.

Пропонуємо завдання для самостійного творчого конструювання, роботи в парі або підгрупою.

Крок 5.

Надаємо час для обігрування готової конструкції, побудованої самостійно чи разом з товаришами, у процесі якого діти мають змогу поділитися думками, розповісти про свої враження від конструювання.