Home   СПЕЦІАЛІСТИ   Логопед

Логопед

Цікавинки від логопеда

https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQ5hY-YAoLiEoH7Nc_OZ3S8r-dT48zOnaGPP4JwPX1JqBW_8q1oi3zbQNE3u0cqNleZmB6t0hvrbl9q/pub


Цікавинки від логопеда


Цікаві завдання від логопеда


Готовність дитини до школи

Мовлення — це один із головних факторів та стимулів розвитку дитини. Це обумовлено роллю, яку воно грає в житті людини. Завдяки мовленню люди повідомляють думки, бажання, передають свій життєвий досвід, погоджують дії. Воно слугує головним засобом спілкування людей. Пізнавальні операції (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, абстракція тощо) розвиваються та вдосконалюються в процесі оволодіння мовленням. Від рівня його розвитку залежить загальний рівень інтелекту дитини. Мовлення виступає як
Дитальніше »


Поради логопеда батькам майбутніх першокласників

     Важливим завданням мовленнєвого розвитку дітей є виховання звукової культури мовлення. Під звуковою культурою мовлення слід розуміти не лише правильну і чітку вимову всіх звуків рідної мови, правильний наголос, а й уміння користуватися силою голосу, правильний темп, інтонацію, виразність мовлення, мовленнєве дихання та гарий фонематичний слух.        Мовлення дітей дошкільного віку характерне неправильною вимовою звуків: «Кіска зловила миску» (кішка зловила мишку),
Дитальніше »


Шляхи здійснення практичної взаємодії вчителя-логопеда та вихователів груп компенсуючого типу

      Вчитель-логопед планує корекційну роботу, передбачаючи в ній низку послідовних методів навчання, які обов’язково використовує у своїй роботі і вихователь. Це такі методи: • вправи для розвитку слухової уваги та фонематичного сприймання; •вправи для подолання вад мовленнєвої моторики – підготовчі артикуляційні вправи для розвитку рухомості органів периферичного мовленнєвого апарату, корекція дрібної та загальної моторики; • усунення дефектної звуковимови; •формування вміння диференціювати у
Дитальніше »


Культура мовлення

      Досить часто в публічному та приватному мовленні можна почути лексичні, граматичні помилки. Тож перевірте себе, чи правильно ви вживаєте деякі слова української мови. УЯВА – УЯВЛЕННЯ. Плутання значень цих іменників призводить до змістових помилок, напр., у реченні У мене є тепер чітка уява про Євросоюз треба було вжити слово уявлення. Уявлення – це «поняття, розуміння, знання, що випливає з попереднього досвіду».
Дитальніше »


Якщо ви стурбовані тим, що дитина не вміє вимовляти деякі звуки

Якщо ви стурбовані тим, що дитина не вміє вимовляти деякі звуки, то ці поради саме для Вас.      Часто перед батьками стає запитання: коли треба починати займатися мовленням дитини, відповідаю: змалку, від самого народження!      З дитиною треба спілкуватися весь час, хоча деяким батькам здається, що крихітний, тільки-но народжений чоловічок, ще нічого не розуміє. Спілкуйтеся весь час, коли дитина не спить, але для
Дитальніше »


Вплив розвитку дрібної моторики на мовлення дитини дошкільника. Розвиваємо руку – розвиваємо мозок.

      Пріоритетність сфери індивідуального розвитку – звернення до особистості, їїможливостей, творчого потенціалу і пізнавальної активності, – є головним аспектом гуманізації освіти. Специфікою особистісно-розвивальних технологій стає не стільки викладання, як передача знань, умінь та навичок, скільки розвиток творчої індивідуальності та інтелектуальної свободи. У зв’язку з цим,мовленнєві здібності, як один з основних показників культурного розвитку особистості, в значній мірі визначають в цілому успішність процесу
Дитальніше »


Заїкання. Причини виникнення заїкання.

      Заїкання – порушення темпо-ритмічної організації мовлення, обумовлене судомним станом м'язів мовленнєвого апарату.      Розглянувши різні точки зору на проблему заїкуватості, можна зробити основний висновок, що механізми виникнення заїкання неоднорідні.     В одних випадках заїкання трактується як складний невротичний розлад, який є результатом помилки нервових процесів в корі головного мозку, порушення кіркової та підкіркової взаємодії, розлади єдиного авторегулюючого темпу мовленнєвих рухів
Дитальніше »