Інформація для батьків у запитаннях та відповідях

Запитання:

Що потрібно знати, щоб вашу доньку чи сина прийняли до дошкільного закладу № 9 «Веснянка»?

Відповідь:

Прийом дітей до дошкільного закладу № 9 «Веснянка» здійснюється відповідно до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про дотримання порядку прийому дитини до дошкільного навчального закладу» від 25.05.2011 р. № 11/9-389.

Запитання:

Чи потрібна попередня електронна реєстрація дитини на сайті Інформаційної Системи Управління Освітою України — ІСУО , щоб бути зарахованими до дитячого садочка ?

Відповідь:

Так, потрібно обов»язково! Відповідно листа управління освіти і науки Сумської облдержадміністрації від 25.09.2013 №03-07/6496 «Про забезпечення контролю за електронним записом у дошкільні навчальні заклади».

Запитання:

Чи потрібно побувати на прийомі у керівника дошкільного закладу після того як в родині вирішили обрати для своєї дитини саме «Веснянку»?

Відповідь:

Так. Бажано, починаючи з квітня місяця побувати на прийомі у керівника, познайомитися з умовами прийому і отримати відповіді на всі запитання, які ви підготували напередодні. Директор вас зареєструє в книзі прийому громадян і надасть всі відповіді на ваші запитання.

Запитання:

Коли в дошкільному закладі відбувається комплектація груп (переведення з однієї вікової групи в іншу) і коли приносити всі документи на оформлення дитини в дошкільний заклад?

Відповідь:

Переведення дітей із однієї вікової групи до іншої відбувається станом на 1 вересня щорічно. Документи на оформлення дітей в дошкільний заклад, як правило, приносять до керівника впродовж червня-вересня місяця.

Запитання:

Які документи слід надавати керівнику під час другої зустрічі з ним?

Відповідь:

  1. Свідоцтво про народження дитини (копію)

  2. Медична карта про стан здоров’я дитини ф. 026/о з карткою профщеплень ф. 063-1/о

Запитання:

Чи можна дитину влаштувати в дошкільний заклад № 9 «Веснянка» без щеплень?

Відповідь:

Ні. З цього приводу є роз’яснення в листі МОН, МОЗ «Щодо прийому дітей, яким не зроблено щеплення до дошкільного навчального закладу» від 06.09.2018 р. № 1/9-537 05.2-11/235301

Запитання:

Ми бажаємо підтримати фінансово матеріально-технічну базу обраного дошкільного закладу. Як це краще зробити?

Відповідь:

Благодійна допомога  на  навчально — матеріальне забезпечення закладу здійснюється  батьками лише добровільно і лише на рахунок ГУ ДКСУ (казначейство) у Сумській обл., м. Суми.

Запитання:

В інших закладах батькам вручають списки необхідних речей, які вони повинні принести в групи. Чи є такі списки і у вас?

Відповідь:

Не має. За потреби на початку навчального року колективно з батьками  придбаєте канцелярські товари для  навчальної діяльності дітей.

Запитання:

В ході знайомства із вихователями та іншими працівниками закладу, з режимом роботи закладу у батьків виникли певні побоювання, запитання, до кого звертатися?

Відповідь:

До директора в будь-якому випадку. Пам’ятайте! Не носіть довго камінь за душею, поділіться з своїми проблемами із директором і всі вони будуть вирішені, як завжди, в інтересах дитини.

Запитання:

Чи можете ви скласти покроковий алгоритм дій для батьків, які бажають водити своїх дітей у «Веснянку»?

Відповідь:

Так.

Крок 1 Стати на електронну чергу, прийти на прийом до директора у дні прийому

Крок 2 Прийти до медичного закладу і оформити медичну довідку

Крок 3 Принести документи керівнику у дні прийому
Крок 4 Побувати у групі, познайомитися із вихователями
Крок 5 Привести дитину в обумовлений день і залишити на 2-3 год.
Крок 6 Зустрітися з батьківським комітетом закладу та групи

Крок 7 Ознайомитися із режимом дня групи в батьківському куточку групи


Запитання:

Які особливості матеріально-технічної бази закладу?

Відповідь:

Заклад має: дитячі майданчики, спортивний майданчик, футбольне поле, волейбольний майданчик, фізкультурну залу, басейн, музичну залу, музичний кабінет, кабінет іноземної мови з лінгафонним обладнанням, кабінет психолога, кабінет образотворчого мистецтва, логопедичний кабінет, медичний блок (медичний кабінет, ізолятор, маніпуляційний кабінет, фізіотерапевтичний кабінет); методичний кабінет, канцелярія, бухгалтерія

Запитання:

Чи надаються в закладі додаткові освітні послуги?

Відповідь:

Ні.

Запитання:

З якими навчальними установами ви співпрацюєте?

Відповідь:

Так. Співпрацюємо з установами: Сумськийм державним педагогічним університетом

ім.А.С.Макаренка, Сумським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, ДЮСШ № 2, Палацом культури ПАТ ім.М.В.Фрунзе, ЗОШ№ 10, Гімназією № 1, Сумським центром еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді та Сумським центром науково-технічної творчості учнівської молоді, бібліотекою ім.. М.Островського

Ідемо до дошкільного закладу. На шляху до миру та злагоди. Поради від директора.

1.При першій зустрічі розкажіть вихователеві про свою дитину якнайбільше: чим захоплюється, які ігри та іграшки любить, відзначте особливості її розвитку й характеру і не забудьте сказати про продукти, які  ваша дитина відмовляється їсти, а також чи є у дитини проблеми зі здоров’ям.

2.Повідомте педагога чому ваша дитина ще не встигла навчитися проситися на горщик, їсти самостійно, застібати ґудзики, взуватися.

3. Намагайтеся при вихователеві розпитувати у дитини, як вона поводилася, що нового вивчила, що смачне їла. Це спонукає вихователя уважніше спостерігати за малям упродовж дня.

4.Замість того,щоб висловлювати невдоволення, чому дитині не одягли колготи під штанці, спокійно поясніть, що у дитини, приміром, аденоїдит, і тому потрібний тепліший одяг.

5. Дитина взула черевички не на ту ногу, забруднила одяг під час прийому їжі? Повірте, це не привід для серйозних розмов. Удома ще раз покажіть сину чи доньці, як правильно взувати взуття, навчіть охайно їсти. Нарешті, вибирайте такий одяг, котрий не жаль забруднити.

 Що не подобається вихователю:

1.Батьки приводять дітей без елементарних навичок самообслуговування;

2. Нешанобливе ставлення до вихователів, обслуговуючого персоналу, пред’явлення претензій, повчання та погрози при дитині;

3. Систематичні несплати  за перебування дитини у дошкільному закладі;

4. Постійні обурення, що дитина ходить у брудних колготках при постійному забуванні тримати змінний одяг у шафі;

5. Відсутність мішечків( не пакетів) для взуття та змінного одягу та взуття;

6. Приводять дітей хворих або недолікованих, без поважних причин не водять у групу.

Пам’ятайте, шановні БАТЬКИ: якщо ви систематично «наїджаєте» на вихователів за садна на колінах вашого невгамовного чада  або брудний одяг – швидше за все, вони будуть просто його  тримати за руку або саджати поруч, забороняючи бігати й гратися з іншими дітьми!

У вас є підозри, що вихователь застосовує фізичні покарання щодо вашої дитини? Негайно зверніться до директора! У більшості випадків цього досить для виправлення ситуації. Альтернатива –  консультація практичного психолога закладу.

Що не влаштовує батьків:

  • вихователь мало займається з дитиною її розвитком;
  • не прикладає зусилля для зміцнення здоров’я дітей та профілактиці захворювань;
  • не може знайти підхід до дитини, постійно скаржиться на погану поведінку, застосовує непедагогічні методи впливу (залякує, погрожує, покрикує, шантажує і т.і).
  • недостатньо стежить за дитиною ( не переодягає, не витирає носа, постійно говорить по телефону, довго теревенить з колегами);
  • змушує їсти, або, навпаки, не стежить, щоб усе з’їла;
  •  не вживає заходів відносно агресивних дітей.

Історія закладу

Історія закладу починається з 1937 року.

Наші досягнення: 2008 рік — посіли І місце у конкурсі «На кращий стан організації фізкультурно-оздоровчої роботи», 2009 рік — ІІІ місце у конкурсі «Кращий куточок природи», 2010 рік – І місце у конкурсі «У садочку як у віночку», 2011 рік — І місце у конкурсі «Педагогічна рада: нетрадиційне проведення» та І місце у конкурсі «На кращий посібник по роботі з дітьми, які мають вади мовлення», 2012 рік — І місце у міських змаганнях з флорболу.

Залишити Ваше запитання

[contact-form-7 id=»1621″ title=»Ваше запитання»]