«Природничо-екологічна компетентність здобувачів освіти як основа формування життєвих навичок засобами проєктної діяльності».
У наш час проблема екологічного виховання та екологічної культури й свідомості у вихованні здобувачів освіти залишається актуальною. Дитина усвідомлює себе активним суб’єктом природи, суб’єктом світу, у якому вона живе.
23.11.2023 року педагоги дошкільного та шкільного підрозділу об’єдналися, щоб розв’язати актуальні питання, пов’язані з впровадженням природничо-екологічного проєкту в освітню діяльність закладу. Спікери заходу обговорили:
методи та прийоми ознайомлення дошкільників з природою та показники готовності дитини до подальшої природничо-екологічної освіти в школі;
інноваційні підходи до формування природничо-екологічної компетентності учителя нової української школи;
розвиток особистості через призму екологічного виховання;
незвичайні спостереження під час прогулянки;
проєктна діяльність як засіб розвитку освітньої діяльності;
впровадження природничо-екологічного проєкту в освітню діяльність закладу.
Учасники заходу переконалися, що проєктна діяльність – одна з найпрекрасніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації, формує всі необхідні життєві компетенції, які на Раді Європи були визначені як основні у XXI столітті.