«Природничо-екологічна компетентність  здобувачів освіти як основа формування життєвих навичок засобами  проєктної діяльності».

У наш час проблема екологічного виховання та екологічної культури й свідомості у вихованні здобувачів освіти залишається актуальною. Дитина усвідомлює себе активним суб’єктом природи, суб’єктом світу, у якому вона живе.

23.11.2023 року педагоги дошкільного та шкільного підрозділу об’єдналися, щоб розв’язати актуальні питання, пов’язані з впровадженням природничо-екологічного проєкту в освітню діяльність закладу. Спікери заходу обговорили:

✅методи та прийоми ознайомлення дошкільників з природою та показники готовності дитини до подальшої природничо-екологічної освіти в школі;

✅інноваційні підходи до формування природничо-екологічної компетентності учителя нової української школи;

✅розвиток особистості через призму екологічного виховання;

✅незвичайні спостереження під час прогулянки;

✅проєктна діяльність як засіб розвитку освітньої діяльності;

✅впровадження природничо-екологічного проєкту в освітню діяльність закладу.

Учасники заходу переконалися, що 🔍📝🧩проєктна діяльність – одна з найпрекрасніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації, формує всі необхідні життєві компетенції, які на Раді Європи були визначені як основні у XXI столітті.