Адреси регіональних відділень Фонду соціального захисту інвалідів

Сумське обласне відділення

40004, м. Суми, вул. Горького, 2

тел. (0542)-22-70-44, факс (0542)-22-33-37

електронна адреса: Sumy@ispf.gov.ua;

sumyfszi@gmail.com

директор: Космакова Олена Василівна

Інформаційна карта щодо процедури взяття на квартирний (кооперативний) облік

Відповідно до статті 60 Житлового кодексу Української РСР Постановою Ради Міністрів Української РСР і Української Республіканської Ради Професійних Спілок від 11 грудня 1984 р. N 470 затверджені Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР (далі – Правила).

КРОК ПЕРШИЙ:

Квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, здійснюється:

— у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті, селищної, сільської Ради народних депутатів.

— на підприємствах, в установах, організаціях, що мають житловий фонд і ведуть житлове будівництво.

Потребуючими поліпшення житлових умов визнаються громадяни:

—       які забезпечені жилою площею нижче за рівень, що визначається виконавчим комітетом обласної, міської Рад народних депутатів разом з радами профспілок;

—       які проживають у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам;

—       які хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань, у зв’язку з чим не можуть проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім’ї;

—       які проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду чи за договором найму жилого приміщення в будинках житлово-будівельних кооперативів;

—       які проживають не менше 5 років за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;

—       які проживають у гуртожитках;

—       які проживають в одній кімнаті по дві і більше сім’ї, незалежно від родинних відносин, або особи різної статі старші за 9 років, крім подружжя (в тому числі якщо займане ними жиле приміщення складається більш як з однієї кімнати).

КРОК ДРУГИЙ:

Документи, які подаються до виконавчого комітету Ради народних депутатів за місцем проживання громадян:

  • заява про взяття на квартирний облік (підписується членами сім'ї, які разом проживають);
  • довідка з місця проживання про склад сім'ї та прописку (форма 3), видана організацією, яка здійснює експлуатацію жилого будинку;
  • довідки про те, чи перебувають члени сім'ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті місцевої Ради);
  • копію технічного паспорту квартири або копії сторінок технічного паспорту будинку;
  • громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вказують про це у заяві і подають відповідні документи.
  • копії паспорту (свідоцтва про народження) та ідентифікаційного коду всіх членів сім’ї;
  •  інші документи при необхідності запитуються виконавчим комітетом місцевої Ради або адміністрацією підприємства, установи, організації

КРОК ТРЕТІЙ:

Рішення щодо взяття на квартирний облік повинно бути винесене у місячний строк з дня подання громадянином необхідних документів.

Громадяни, які перебувають на квартирному обліку проходять щорічну перереєстрацію, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

КРОК ЧЕТВЕРТИЙ:

У першу чергу жилі приміщення надаються:

—       інвалідам Великої Вітчизняної  війни  і сім'ям воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняним до них у встановленому порядку особам.

—       учасникам бойових дій та учасникам війни.

Жиле приміщення надається громадянам у межах 13,65 кв.м жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в даному населеному пункті (9 кв.м на одну особу). При цьому враховується жила площа у жилому будинку (квартирі), що перебуває у приватній власності громадян, якщо ними не використані житлові чеки.

 

ДОРОЖНЯ КАРТА

щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників антитерористичної операції 

        Механізм забезпечення учасників АТО санаторно-курортним лікуванням визначено Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200.

         Дія цього Порядку не поширюється на осіб, зазначених у Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від

         22 лютого 2006 р. № 187, та Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками до санаторно-курортних закладів військовослужбовців, ветеранів війни, ветеранів військової служби, органів внутрішніх справ та деяких інших категорій осіб і членів їх сімей, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2011 р. № 446.

      Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчі органи міських рад (далі — органи соціального захисту населення) забезпечують осіб безоплатними путівками до санаторно-курортних закладів відповідно до цього Порядку згідно з медичними рекомендаціями в порядку черговості та в міру надходження путівок:

1) учасників бойових дій — щороку строком на 18-21 день;

2) інвалідів війни — позачергово щороку строком на 18-21 день;

3) інвалідів із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку) — відповідно до медичних рекомендацій, з них:

I та II груп — до санаторіїв спінального профілю з лікуванням строком на 35 днів;

III групи — до санаторіїв неврологічного профілю з лікуванням строком на 18-21 день.

У разі коли особа має право на забезпечення путівкою за кількома законами, їй надається право вибору в забезпеченні путівкою за одним із них.

Куди звертатися:

До органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік (для осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території).

Для взяття на облік особа чи її законний представник подає заяву, медичну довідку лікувальної установи за формою № 070/о, копію посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни та документ, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

Таким документом може бути один із нижчезазначених (оригінал або його копія):

  • наказ Антитерористичного центру при Службі безпеки України або інший документ, який підтверджує залучення керівництвом антитерористичної операції особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;
  • довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, згідно з додатком 1 або 2 до Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 413;
  • рішення відомчої (міжвідомчої) комісії про встановлення особі статусу учасника бойових дій, як такій, що захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення;
  • довідка про обставини травми (для осіб, які отримали поранення внаслідок бойових дій в районі проведення антитерористичної операції);
  • витяг із протоколу засідання центральної військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця (для осіб, яким встановлено інвалідність).

У разі неможливості учасника АТО надати один із вказаних документів, структурний підрозділ соціального захисту населення може надіслати до Служби запит, до якого додає список осіб даного регіону за формою (додається), для отримання інформації з Єдиного державного реєстру учасників АТО щодо встановлення таким особам статусу учасника бойових дій.

Під час подання копій посвідчень, передбачених абзацом першим пункту 5 Порядку, особи надають їх оригінали для огляду.

КОНТАКТНІ ДАНІ

працівників відділу забезпечення санаторно-курортним лікуванням та засобами реабілітації Державної служби України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції

(для надання інформації (консультацій) щодо забезпечення учасників

антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням)

Прізвище, ім’я по батькові

Посада

Робочі контакти

Мобільний телефон

Моха Олексій Юрійович

начальник відділу

 

тел. 281-08-49;

тел. 281-08-55;

тел./факс. 281-08-39.

               E-mail:dsiv_pilga@ukr.net

096-399-96-66

Шульга

Ірина Леонідівна

головний спеціаліст

 

Сосюра

Аліна Миколаївна

головний спеціаліст

 

Павлова Олена Олександрівна

головний спеціаліст

 

Дорожня карта учасникам антитерористичної операції для вирішення деяких питань соціального захисту, зокрема забезпечення соціальною та професійною адаптацією

З моменту набуття статусу ветерана війни учасник АТО набуває право на отримання послуги з безоплатної соціальної та професійної адаптації.

Соціальна та професійна адаптація це:

курси цільового призначення – підвищення кваліфікації з метою вивчення нового обладнання, виробів, товарів, матеріалів, послуг, сучасних технологічних процесів, засобів механізації й автоматизації, що використовуються на виробництві, правил і вимог їх безпечної експлуатації, технічної документації, ефективних методів організації праці, питань економіки та фінансів, законодавчих та інших нормативно-правових актів тощо;

професійне навчання – первинна професійна підготовка, перепідготовка, отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше освітнього рівня, підвищення кваліфікації та спеціалізації, спрямовані на здобуття або удосконалення професійних знань, умінь та навичок.

Для отримання такої послуги необхідно  звернутися  до районного управління соціального захисту населення за місцем реєстрації або місцем фактичного проживання.

Бійцю запропонують заповнити заяву.

До заяви необхідно додати такі документи:

  • копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;
  • копія 1 із документів, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

Таким документом можуть бути:

– наказ Антитерористичного центру при Службі безпеки України або інший документ, який підтверджує залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

– довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, згідно з додатком 1 або 2 до Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 413;

– рішення відомчої (або міжвідомчої) комісії про встановлення особі статусу учасника бойових дій, як такій, що захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брала безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення;

– довідка про обставини травми (для осіб, які отримали поранення внаслідок бойових дій в районі проведення антитерористичної операції);

– витяг із протоколу засідання військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця (для осіб, яким встановлено інвалідність).

– наказ Антитерористичного центру при Службі безпеки України або інший документ, який підтверджує залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, згідно з додатком до Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р.  № 413;

– рішення відомчої (міжвідомчої) комісії про встановлення особі статусу учасника бойових дій, як такій, що захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брала безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення.

До уваги бійця:

Професійне навчання здійснюється за денною, вечірньою, очно-заочною, дистанційною, екстернатною формами навчання, з відривом і без відриву від виробництва та за індивідуальними навчальними планами.

Строк професійного навчання не може перевищувати 12 місяців, а підвищення кваліфікації шляхом навчання на курсах цільового призначення установлюється від 20 до 500 годин.

Професійне навчання учасників АТО може здійснюватися у групах чисельністю не більше 30 осіб, а також на умовах включення їх до складу груп слухачів, що формуються навчальним закладом.

Після успішного завершення повного курсу навчання учасники АТО отримують документи державного зразка, а після підвищення кваліфікації на курсах цільового призначення учасники АТО отримують посвідчення встановленого зразка.

Фінансування зазначених послуг розпочато з січня 2016 року.

Наразі формують групи і пропонують широкий спектр навчальних закладів.

Також боєць має можливість пройти професійне навчання у навчальному закладі, який ним  обрано самостійно.

Інформаціїно-консультативні послуги можна отримати за номером телефону:

044-281 08 31 або електронною адресою: vpr2014@ukr.net; vpr@dsvv.gov.ua

Контактна особа Грицунь Наталія Валеріїівна.

Забезпечення житлом інвалідів І-ІІ груп з числа учасників АТО та членів загиблих (померлих) учасників АТО

За бюджетною програмою 2511120 “Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов” на 2016 рік передбачені видатки в сумі 299 970,0 тис. гривень.

 

         Мінсоцполітики узагальнює інформацію, що надходить від обласних державних адміністрацій, КМДА, Міноборони, МВС, СБУ, ДСНС, Адміністрації Держприкордонслужби, Управління державної охорони, ДПтС, Служби зовнішньої розвідки, Адміністрації Держспецзв’язку, ДКА, Держспецтрансслужби, стосовно потреби у коштах для закупівлі житла сім’ям загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідам І–ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов, на 2016 рік.

Інформація

про оздоровлення та відпочинок дітей учасників АТО

Відповідно до статті 24 Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей” оздоровлення та відпочинок дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних

операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції, дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту, здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, професійних спілок і фондів, добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, інших джерел.

До дитячих закладів оздоровлення та відпочинку направляються діти у віці від 7 до 18 років.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 № 734 „Про затвердження Порядку направлення дітей до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів державного бюджету” (зі змінами), дитина пільгової категорії має право на безоплатне та пільгове забезпечення за рахунок коштів державного бюджету путівкою до дитячого закладу оздоровлення один раз на  рік за умови, що така путівка не надавалась їй у поточному році за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Закупівлю та розподіл путівок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку у розрізі адміністративно-територіальних одиниць здійснюють місцеві органи виконавчої влади.

 Мінсоцполітики зі свого боку, щорічно закуповує путівки для дітей пільгових категорій до державного підприємства  „Український дитячий центр „Молода гвардія” (далі – ДП „УДЦ „Молода гвардія”).

Путівки до ДП „УДЦ „Молода гвардія”, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку можуть надаватися безоплатно або з частковою оплатою у розмірі 20, 30 чи 50 відсотків вартості путівки, яка сплачується за рахунок батьків (осіб, які їх замінюють) або інших джерел, не заборонених законодавством.

Підбір та направлення дітей до ДП „УДЦ „Молода гвардія”, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку здійснюється структурними підрозділами обласних, Київської міської державних адміністрацій, до компетенції яких відноситься питання організації оздоровлення та відпочинку дітей (далі – структурні підрозділи).

Для отримання путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку батьками подаються до структурних підрозділів наступні документи:

копія свідоцтва про народження дитини;

копія документа, який підтверджує належність дитини до пільгової категорії;

форма первинної облікової документації № 079/о „Медична довідка на дитину, яка від’їжджає в дитячий заклад оздоровлення та відпочинку”.

Державна служба зайнятості завжди готова допомогти вам:

  • знайти роботу – тимчасову або постійну;
  • отримати матеріальну підтримку шляхом участі у громадських або інших роботах тимчасового характеру;
  • пройти професійну підготовку, перепідготовку або підвищити свою кваліфікацію;
  • отримати статус безробітного та матеріальну допомогу на випадок безробіття.

Для реєстрації в службі зайнятості подаються:

  • паспорт громадянина України (або тимчасове посвідчення громадянина України);
  • облікова картка платника податків (ідентифікаційний код);
  • трудова книжка (за наявності), цивільно-правовий договір  чи  документ, який підтверджує  період  зайнятості;
  • документи про освіту (за наявності);
  • військовий квиток із зазначенням дати взяття на облік у військкоматі відповідно до законодавства.

Додатково просимо надати:

Облік та реєстрація в центрі зайнятості проводиться незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.

У центрах зайнятості єдина база вакансій по всій Україні.

Усі вакансії – у вільному доступі.

Оберіть підходящу роботу у будь-якому регіоні України.

Державна служба зайнятості всі послуги надає БЕЗКОШТОВНО

За більш детальною інформацією звертайтеся

до будь-якого центру зайнятості

ГАРЯЧА ЛІНІЯ (БЕЗКОШТОВНО)

державної служби зайнятості

0-800-50-50-60 (зі стаціонарного телефону)

730 (з мобільного телефону)

Веб-ресурси: www.dcz.gov.ua, www.trud.gov.ua

 

Звертайтеся, державна служба зайнятості               завжди готова допомогти!