Дата проведення | Тема засідання | Керівник | |
01.10.2014 | Інтеграція LEGO – конструювання в освітній процес. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації | Вихователь – методист | |
08.10.2014 | Розвиток контруктивних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO. Логіко-математичний розвиток засобами LEGO конструювання. | ||
15.10.2014 | Поєднання казки з LEGO конструюванням |
психолог |
|
22.10.2014 | Навчаємо презентувати LEGO- моделі | Вихователь – методист |
РЕКОМЕНДАЦІЇ
- Придбати необхідну кількість наборів LEGO-конструктору для дітей групи.
- Розробити перспективний план роботи з LEGO-конструювання за блочно-тематичним плануванням у кожній віковій групі.
- Навчати дітей грати з LEGO – конструктором за таким алгоритмом:
Крок 1.
Ознайомлення дітей з LEGO – конструктором: зовнішній вигляд конструктора, колір деталей, ємкість для зберігання, догляд за конструктором, правилами ігор з LEGO – конструктором.
Крок 2.
Навчаємо дітей створювати конструкції за показом вихователя та за зразком, раніше побудованим педагогом.
Крок 3.
Пропонуємо самостійно сконструювати нескладні моделі з цеглинок, пластин, деталей за зразком, показом вихователя, за картинкою, схемою послідовних дій, за власним задумом.
Крок 4.
Пропонуємо завдання для самостійного творчого конструювання, роботи в парі або підгрупою.
Крок 5.
Надаємо час для обігрування готової конструкції, побудованої самостійно чи разом з товаришами, у процесі якого діти мають змогу поділитися думками, розповісти про свої враження від конструювання.